بازسازی و تغییرات دکوراسیون داخلی spina

طرح و اجرای بازسازی خانه

گچبری پروژه خ فرشته ساختمان مهندس فیروزی

نمایی از طرح های گچبری ساختمان آقای فیروزی از برترین کارهای اجرایی گچبری از نظر طرح و دکور گچبری در ایران ، جزئ سازنده های برتر در تهران :

کار اجرایی در خ فرشته :

 

 

برای سفارش عکس های کامل گچبری به صورت فایل کار ساختمان آقای فیروزی (10 مدل گچبری) و پروژه های دیگر اجرا شده گروه  اسپینا و استادکاران ، 650  عکس با شماره 09390297244 تماس حاصل فرمایید.

 

تاریخچه گچبری :

نقش برجسته هایی که از گچ تشکیل می شوند معمولاً با بُریدن، سر و کار دارند. گچ را بُریدن و کَندوکاری کردن روی آن را  از گذشته تا به حال ، گچبُری می گویند.

 

گچبری :

گچبری در دوران های مختلف تاریخ، طیّ طریق نموده تا به امروز که آثار آن در بافت شهری به صورت گسترده ای جلوه گر شده و از آن در نمای درونی ساختمان ها و بناهای بزرگ و مساجدبا سبک های مختلف استفاده شده و نشانگر سال ها تمدّن و فرهنگ این مرز و بوم است که در کالبد معماری، متظاهر می شود و هر شکل از آن معنا و مفهوم و پیامی در بر دارد .

 

آثار تاریخی و هنری ایران، بیانگر آن است که آفرینش یک اثر، عموماً بر اساس باورها و اعتقادات و طرح ریزی هایی که ریشه در فرهنگ گذشته داشته، انجام گرفته است . در این آثار، هنر،بخشی در قالِب تصویرکلِ آن اثر است و با بخش هایی دیگر، جدا و بی ارتباط نیست . در معماری ایران، اجزا با یکدیگر و با تَمامیت اثر، رابطه و هماهنگی دارند. رابطه ی اجزا باهم و گنجانیدن آن ها در یک قالب که در همه ی آثار نمایان است، یک کالبد فیزیکی از اصل دین اسلام، یعنی توحید است . در واقع درخشش نقوش و جلوه های رموز پنهان و طرح های یک اثر بی بدیل هنری، متأثّر از عشق و فطرت پاک هنرمندانی است که مُلهِم از وَرای مادّه است .

 

ویژگی و برتری معماری اسلامی ایران، گوناگونی عناصر معماری آن نیست بلکه ذوق سلیم وضوح ، ظرافت ، تناسب درست و سنجیده و آمیزش کلّی هنر های کاربردی و سازگاری بین عناصر معماری است .

 

یک ویژگی اصلیِ هنرمند ایرانی این است که همواره هنر را با زندگی آمیخته و اکثراً ذوق هنری خود را در ساخت وسایل و لوازم مورد نیاز به کار بُرده است .

 

اکثر هنرهای ایرانی، جنبه ی کاربردی و انتفاعی داشته و جزء هنر های صناعی محسوب می شوند. نقوش گل و برگ با تنوّع بی انتها، نقش های ظریف و در هم بافته ی هنری، که از چند ستاره درست می شوند .

 

اشکال درهم پیچیده و عبارات خوش نویسی ، اشکال طبیعی و طرح های اسلیمی ، مُؤیّد اَشکال درهم بافته و ترکیبات خطاطی از دوره ی اسلامی است که بوسیله ی هنرهای کاربردی چون :کاشیکاری ، گچبُری ، مُنبَّت کاری، نقاشی و ...، در آرایش بناها، نقش می بندد و چنان شاهکارهای بی بدیل را در معماری اسلامی پدید می آورد .

 

همچنین هنر کاربردی شامل آن بخش از فعالیت های بَشریست که نمایانگر عواطف و احساسات درونیِ آفریننده است .هدف اصلی، برآوردن نیازهای روانی و دَرونی است و هنر عبارت از خلّاقیت ترکیبی است در حالیکه دانش ،یک فعالیت تحلیلی است .

 

گچبُری از پدیده های هنری بی همتا در معماری سنّتی ایران به شمار می رود . گچ به سبب گیرایی و انعطاف پذیری در استحکام بخشیِ ساختار بَنا و در تزئینات معماری دوره ی اسلامی کاربرد ویژه دارد. پیشینه ی هنر گچبُری در ایران، به 2500 سال پیش از این و قبل از ساخت آجُر می رسد . ایرانیان اقسام عملیات گچبُری را ابداع، تجربه و تکمیل کرده اند و یک سِلسله شاهکار در سبک های متوالی پدید آورده اند ، که در جای دیگر همتایشان را نمی توان یافت . اغلب، گچبری را خوار شمرده اند . چون تصوّرمی شده که این وسیله در دست طراح، مقاومتی ندارد و به او امکان می دهد بدون احساس مسئولیت یا برنامه ریزی سنجیده، اَشکال نوظهورِ بی بهایی را پدید آورد . اجرای واقعی نقش های گچبُری که مُستلزِم مهارت حکّاکی است، فوق العاده دشوار نیست ولی طراحی آن مشکل است. مزیّت گچبُری ایرانی در وَهله ی اول، طراحی آن است . یک طرح واقعاً بزرگ، همیشه کار بسامان خیال انگیز نُبوغ است. به طور کلی گچکاری و استفاده از گچ در ایران، سابقه ای طولانی دارد و به عنوان مثال می توانیم قدیمی ترین اثر گچبُری مکشوفه از کاوش های علمی انجام شده در هَفت تپّه ی خوزستان را نام ببریم . این نمونه، از قدیمی ترین اثر گچبری در دوران پیش از تاریخ ایران و متعلّق به هنر و تمدن عیلامی است . در عصر هَخامنشی و اَشکانی هم بطور ساده و گاه بصورت ترکیبی و تلفیقی از این هنر استفاده شده است، اما در دوران ساسانی، تِکنیک و روش های خاصّی به همراه نقوش و موتیف های مختلف حیوانی وگیاهی و انسانی و نیز در فُرم های هندسی، به کار گرفته شده و در مجموع از به کارگیری روش ها و تَلفیق عناصر و موتیف ها در روی گچبری ها ، مناظر جالب توجهی عرضه گردید که موجب تحوّلاتی در دیگر هنرهای عَهد ساسانی و بعدها هنرهای دوران اولیّه ی اسلام در ایران و خارج از مرزهای کشور باستانی ایران شد .

 

 گچبُری یکی از پدیده ها و هنرهای ارزنده، بخصوص در عصر ساسانی و دارای اُلگوهای کاملتر و پیشرفته تر از سایر هنرها و بیان کننده ی تاریخ هنرِ عهد ساسانی است . به گواهیِ آرایه های گچی که هِیئت آلمانی، در ویرانه های مَدائن ( تیسفون ) کشف کرده اند و اکنون در بخش موزه های بِرلین نگهداری می شود و همچنین به گواهی نقش های گچی ای که در نزدیکی وَرامین بدست آمده و اکنون در موزه ی پِنسیلوانیایِ آمریکا نگهداری میشود ، ایرانیان از روزگار ساسانی از گچ، برای نقش های تزئینی استفاده می کرده اند.

 

 معماران، در عصر اسلامی به استفاده ازگچ پرداختند . بهترین مثال برای این نقش و نگار های گچیِ دقیق در طاق های مسجد جامع نائین و محراب آن است که یکی از کُهن ترین مسجد های ایرانی است که تا کنون بر جای مانده است . این مسجد، در زمینی هَموار، میان شهر های یزد و اصفهان قرار دارد و نقش های گچی دقیق آن مانند خود بَنا، به قرن دهم هجری بر می گردد و از شکل های گیاهی و هندسی تشکیل می شود که انسان را به یاد نقش و نگارهای عَبّاسی، که در خرابه های سامِره پیدا شده است می اندازد .، اما به جهت کتیبه هایی که با خط خوش بر آن ها نقش شده است با آن ها تفاوت دارد .

 

از گچبری های ایرانی روزگار سَلجوقیان، آثاری بدست ما رسیده که اَشکالی از انسان وحیوان را می نمایدو از نظر هنری بسیار گِرانبهاست . از سوی دیگر کاوشگران، در ساوِه و رِی به نمونه هایی از تزئینات گچی رنگی و زیبا، دست یافته اند که در یکی از آن ها چهره ی شاه در میان جُرگه ی درباریان، نقاشی شده و در آن لوحه ای بنام سُلطان سلجوقی، طُغرُل دوم به چشم می خورد . بهترین گچبُری ها و تزئینات گچی، در بناهای ایران اسلامی به قرن هشتم هجری بر می گردد که در آن زمان، محراب های بسیاری از مسجد ها از گچ ساخته می شد و دارای نقش های دقیقی بود که عناصر نوشته، بر زیبایی و جذّابیت آن می افزود .

 

یکی از مهمترین و گرانبهاترین این محراب ها، مِحراب اَلجاتیو، در مسجد جامع اصفهان است که تاریخ 710 هجری و نام سازنده ی آن، «بَدر» را در خود دارد .

 

هنرمندان ایرانی، نقش هایی بر گچ می کندند و آنها را قالب نمی گرفتند . این کار دراَندِلُس و برخی نواحی اسلامی دیگر به همین گونه بود . از همین رو آرایه های گچی ایران، تُهی از حالت ساختگی و مَلال آور است که تزئینات گچی قالب ریزی شده، در بیشتر موارد دارد.موضوع های تزئینی برگرفته شده در گچ،انواع گوناگون دارد. برخی دیگر، نقش های هنری کوچکی مانند مثلث هَشت ضِلعی ، ستاره، لوزی و دایره ی کوچک است و برخی ،کتیبه هایی به خط کوفی است . از غنی ترین ساختمان های دارای گچبری، مسجد حِیدریه در قزوین ،ضریع عَلویان در همدان، مسجد جامع اصفهان و آرامگاه علیِ بن جعفر در قُم است . هنرمندان صنعتگر ایران در قرن های 10 و 12 هجری، به کاربُرد تزئینات گچی در کاخ ها و خانه ها و رنگ آمیزی آن ها با دقت و تنوّع روی آوردند، بگونه ای که این نقش ها، بسیاربه نقاشی ها و صفحات تَذهیب شده ی کتاب های خطی مَنسوب به آن دوره، شباهت دارد .

 

آثار گِرانقدر معماری، نتیجه گِرد آمدن و وحدت یافتنِ گروه های متعددی از هنرهای سُنّتی است.آن ها به هنر بنَّایی افزوده می شوند و معماریِ غَنی ما را شکل می بخشند. در واقع هنر ها ی وابسته به معماری ،در هنر مادر، یعنی معماری و بنّایی سنّتی تَجلّی می یابند . بسیاری از استادکاران این هنرها، درکنار معماران و بنایان سنتی، هنر خود را به کمال رسانده اند و بسیاری دیگر تنها با یاری آن هاست که ثَمره و نتیجه ی کارشان را عرضه می دارند.حذف معماری و بنّای سنتی از معماری، یعنی پاشیدگی و از هم گُسیختگی سازمان مُنسَجِم و در هم تَنیده ی استاد کاری در عرصه های هنرهای سنّتی .

 

هنرمندان ، استادکاران و معماران روزگار ما که در عرصه ی فرهنگ این سرزمین، نقش بِسزا داشته اند،نامشان در ردیف : استاد علی اکبر .استاد محمد رضا. استاد علی رضا عباسی . استاد حاج حسن معمار . استاد حاج حسین لُرزاده ـ استاد حاج عبدالکریم نَوید تهرانی . حاج حسین آهنگر و حاج محمد طالبی پور و ..، برای همیشه به ثبت رسیده است. تلاش هایی که در جهت اِحیای زندگی استادکاری انجام گرفته است، غالباً مَرهون کارهای بزرگی است که به معماران سنتّی واگذار کرده اند و آن ها با دانش و معرفت تجربی خود، مَجمعی از هنرمندان برگُزیده را  مُتشکل و با هزینه های اَندک، آثار ارزشمندی را به یادگار گذاشته اند .

 

طرّاحی گچبُری

 

عمل طراحی، فرآیند خلاق از تَجسّم است . این فرایند ،کاغذ سفید را به یک تخیّل بَصَری که می تواند ارتباط برقرار کند، آگاهی و آموزش دهد یا ایجاد خشنودی کند، تغییر می دهد . مَنبع تخیّلی را که ما به تصویر می کشیم، ممکن است شیءای باشد در جلوی رویمان یا خاطره ای بصری از تجربه ای گذشته و یا خیلی معمولی تر، تلفیقی از اِدراک و تَخیّل باشد . ما با دیدن تصاویر، دریافت و کَشف آن ها نسبت به گسترش و تَجسّم تصاویر، می توانیم آن چه راکه می بینیم در ک نمائیم . تصاویری را که طراحی می کنیم، این توانایی را به ما می دهد تا اندیشه ها و تصوُّرات خود را بیان کرده و به ایجاد نوعی ارتباط دست یابیم . در طراحی، می بایستی رعایت برخی نقش های گچبری را نمودکه کاملاً گِرد و در واقع سه بُعدی است و باید به صورت لایه لایه درسه تا شِش لایه و گاه بیشتر و هریک جداگانه ساخته شود . نقش ها گاه کاملا بُغرَنج است . پنج تا شش جزء، در هم بافته شده اند و در جهات مختلف و مُتضاد سِیر می کنند. گچبُر باید پیش بینی کند که شکل های نهایی ازنقطه های شروع درنخستین لایه، چگونه تَکوین خواهد یافت . وقتی به سطح می رسد و با سایر اَجزاء جمع می شود، باید در کدام نقطه پدیدار شود و باید شبیه چه چیزی باشد .حافظه و تخیل و دقت لازم است تا حاصل کار معقول ویِکدست باشد، نه آشفته و دَرهم . چون بِدایه سازی بر نظم و برنامه ریزی دقیق فائِق آید، خطر آشفتگی و ابِهام وجود خواهد داشت .

 

هیچ کس طبق دستور طراحی نمی کند زیرا یاد آوری چنین دستورات دَرهم و بَرهمی درمَغز به هنگام طراحی ،کاری مشکل است . ما نمی توانیم تمام دانش خودرا به یکباره به یاد بیاوریم. آنچه که می توانیم انجام دهیم، تمرکز روی مُدل وتکیه به چشمانمان است .کلید های طراحی، اساساً فراگیری روش تکیه به چشم ها و فراگیری راه های مختلفی است که می تواند این تکیه کردن را تقویت نماید. طراحی در اصل، رَوند دیدن است و نه به کارگیری اصول کلید های دیگر،نظیر دوباره کشی، تصوّر کردن، ترکیب و نقش واری. در واقع محصول مستقیم، دیدن است که به زبان طراح در آمده است . آن ها را می توان به تدریج و با گام ها به راحتی فرا گرفت . در گچبری تهیه ی نقشه و طراحی اشکال مختلف که اکثراً به صورت بَرجسته می بایستی ترسیم و سپس با ساخت بر روی سَقف و دیوارها پیاده می شود ، می بایستی تَرسیم کننده ،آشنایی کامل با اصول ترسیم و خطوط مختلف با ضخامت متفاوت ،که یکی از اصل هایی است که به زیبایی نقشه و به درک آن کمک می کند راداشته باشد .

 

کُشته بُری

 

درکارهای کُشته بری، زمینه ی کار با بوم رنگی به وسیله ی گچ انجام می شود . سپس بر روی گل وبرگ ها با رنگ پلاستیک و گواش، اَلوانی به صورت پَرده گذاری ازرنگ باز به تیره در پنج پرده، بر روی هم رنگ آمیزی و در پایان با رنگ مشکی قلم گیری می شود که بسیار زیباست. گاهی اوقات کُشته بُری به صورت یکرنگ سازی انجام می شود که همان کیفیت را دارد و به آن یکرَنگ سازی می گویند .

 

تُخمه درآوری نیز شیوه ای در تزئینات گچی است که با پُر کردن نقوش حَفر شده در زمینه ی گچی ساده با گچ رنگی به وجود می آید .

 

درکار تخمه درآوری، گچبر،  گچ های الوان را بر روی هم انداخته و سپس بر سطح کار، کُشته ی سفید می اندازد یاگِل سفید می کشد که به آن گِل گیوه گویند و بعداز خشک شدن به این ترتیب هر پَره گُلی را می توان به رنگ های انداخته شده بُرش داد و اضافه را پاک کرد تا به حلقه ی رنگ دلخواه رسید .

 

ابزار گچبُری 

 

یک گچبر معمولاً، ابزارهایی را در یک بسته به همراه خویش دارد . این ابزارها همه معلولند . معلولِ دست زِبَردست هنرمند. اگر دست هنرمند نباشد، این ابزارها همه هیچند . اولین ابزار گچبری، ماله است. ماله ای کوچک، برای پخش نمودن و پرداخت کردن اسکلت اصلی گچ. ماله جزء اصلی ترین ابزارها در حرفه ی گچبری است . ابزاردوم گچبر، چاقو مانندی است به نام دَمبُر که تیزی آن فقط در قسمت نوک آن است.با نوک این وسیله گچ را می بُرند . دمبر اصلی ترین وسیله ی گچبر است . گچبر با دمبر شناخته می شود . چون دَمبُر است که زیر دست گچبر، گچ را به یک اثر هنری در می آورد . بومخوار، ابزار دیگر است که همان گونه از اسمش پیداست برای تمیز کردن زمینه ی بوم استفاده می شود. ابزار نقّالی برای زیرورو کردن کارهای گچبری و ساخت وساز گُل و برگ و... به کار می رود. وَردَنِگی نوعی قلم گچبری است که برای خط کشی کردنِ جای گَرته شده، استفاده می شود  که بعد از این عمل بتوان برش را انجام داد.قلم بومگِرد، برای قاشقی کردن کلیه ی مکان ها حتی برگ ها و دیگر کارهای قاشقی دار مورد استفاده قرار می گیرد و از لبه ی گرد کوچک آن نیز درچُدَنی سازی استفاده می شود .

 

انواع گچبُری

 

هنر را نمی توان محدود کرد. هنرمند هیچ گاه از کار خود خسته نمی شود.، چون کار او تکرار ندارد. هنر گچبری نیز متنوّع است و محدود به چند شاخه نمی شود. گچبر هر روز و هر لحظه یک شیوه به کارش اضافه می کند . بطور کلی گچبری های  انجام شده را می شود به سه دسته تقسیم کرد:

 

الف ) طرح های زمینه و سطوح . یک سطح را به طور کلی و یا تکه تکه بر روی نظمی خاص زیر پوشش طرحی قرار می دهند . مثل : سقف ،دیوار، در و یا قابی گچی که بر روی دیوار ساخته می شود .

 

ب ) طرح های حاشیه . یک مسیر را به طور متدد و و یا تکه تکه بر روی نظمی خاص زیر پوشش طرحی به هم پیوسته و سِری قرار می دهند مثل : کِناره ی سقف ، کناره های راه پله و راهرو و یا هر جای دیگر که در گوشه و کنار ما باشد .

 

ج ) طرح های تک و خاص که فقط در جایی خاص به صورت واحد درست می شود و هر جایی می تواند قرار بگیرد مانند : سَرستون ، سَر قاب ، دور قلاب ، شومینه ، سَردر و ... . این گونه گچبری ها را می توان به طور جداگانه نیز درست کرد .

 

این سه دسته، شاخه های اصلی یک کار گچبری است . در کارهای زمینه ،طرح هایی مثل گِره، تَذهیب،مُقرنس و انواع و اقسام طرح ها و نقش های کشور های مختلف را می توان جا داد . می توان یک زمینه را پُر کرد از گل های رُز ، مریم ، میخک و ...

 

 

 


برچسب‌ها: گچبری, گچبری آرک, گچبری گلویی, مدل گچبری, کاتالوگ گچبری
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه بیست و پنجم مرداد 1393ساعت 9:5  توسط karimi  | 

طراحی گچبری آقای محمدی

طراحی دکور گچبری و اجرا توسط گروه استادکاران در منطقه بلوار فردوس ساختمان مهندس محمدی با تشکر از استاد مهدی و احمد جعفری :

برای مشاهده مدل های بیشتر ساختمان مهندس محمدی و سفارش مدل های گچبری با شماره 33874135 تماس حاصل فرمایید :سی دی 550 مدل عکس گچبری جدید و ارسال به کلیه نقاط تهران با پیک و ارسال به شهرستان ها با پست پیشتاز :



برچسب‌ها: گچبری, گچبری آرگ, گچبری گلویی, طراحی گچبری, گچ
+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و هشتم مرداد 1392ساعت 21:24  توسط karimi  | 

گچبری سالن پذیرایی و طرح گچبری برای جای تلویزیون ال سی دی

گچبری سالن پذیرایی و طرح گچبری برای جای تلویزیون ال سی دی اجرا شده در ساختمان جناب آقای محمدی واقع در شهر زیبا بلوار تعاون . با تشکر از استاد مهدی جعفری:


برچسب‌ها: گچبری گلوئی, گچبری, ابزار گچبری, گچکاری, مدل گچبری
+ نوشته شده در  چهارشنبه نهم مرداد 1392ساعت 10:4  توسط karimi  | 

دور لامپی و نور مخفی

ابزار دور لامپی و نور مخفی اجرا شده در پروژه پاسداران:


برچسب‌ها: گچبری, گچبری دور لامپ, نور مخفی, گچکار, گچبر
+ نوشته شده در  پنجشنبه بیستم تیر 1392ساعت 18:6  توسط karimi  | 

مدل گچبری دندان موشی در سقف اتاق خواب

مدل گچبری دندان موشی در سقف اتاق خواب در روی رابیتس بندی دایره ای که 20 سانت از سقف پایین آمده است .تصویر استاد کار با سلیقه آقای جعفری از استادکاران اراکی ساکن تهران و عضو گروه خدمات ساختمانی استادکار که دارای اکیب مجرب گچکاری میباشد و آماده طرح و اجرای انواع مدل گچکاری و گچبری میباشد :لطفاٌ برای هماهنگی با شماره تلفن 021-33874135 تماس حاصل نمایید و برای بازدید وقت قبلی رزرو نمایید:

   



برچسب‌ها: بازسازی خانه, بازسازی منزل, بازسازی, دکور آشپزخانه, گچبری ساختمان
+ نوشته شده در  شنبه هجدهم خرداد 1392ساعت 12:29  توسط karimi  | 

نمونه عکس گچبری پروژه فرمانیه

یک نمونه از طرح های گچبری اجرایی گروه اسپینا در منطقه فرمانیه پروژه مهندس نجفی :


برچسب‌ها: آلبوم گچبری, عکس گچبری, نمونه گچبری, ژورنال گچبری, تصاویر گچبری
+ نوشته شده در  جمعه بیستم اردیبهشت 1392ساعت 12:52  توسط karimi  | 

نمونه گچکاری پروژه دروازه شمران

تصاویری از اجرای گچکاری و گچبری ساختمان 15 واحد در منطقه دروازه شمرون :

نمایی از کار تکمیل شده اجرای نور مخفی آشپزخانه :


برچسب‌ها: گچبری, گچبری آرک, گچبری گلویی, مدل گچبری, کاتالوگ گچبری
+ نوشته شده در  دوشنبه دوم اردیبهشت 1392ساعت 21:31  توسط karimi  | 

بازسازی خانه در محله اراج

بازسازی منزل مسکونی در منطقه 1 تهران محله اراج : انجام  تخریب ، تغییرات لوله کشی و راه اندازی پکیج ، دیوار کاذب گچی و گچکاری ، کاشی و سرامیک ، سنگ آنتیک ، شومینه و  نقاشی , توسط گروه بازسازی دکوراسیون داخلی اسپینا :


دقت ، سرعت ، قیمت مناسب و تیم هماهنگ توان رقابتی گروه ما است .

نصب کابین دوش و توالت فرنگی :


تکمیل سیستم کابینت آشپزخانه و کف سالن لمینت شده :




برچسب‌ها: بازسازی, نقاشی ساختمان, لوله کشی, رفع نم, کاشیکاری
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و یکم فروردین 1392ساعت 23:0  توسط karimi  | 

نور مخفی و دور لامپی پروژه گودرزی

طرح و اجرای گچبری نور مخفی و دور لامپی با رابیتس بندی و گچکاری در ساختمان 4 واحدی مهندس گودرزی در منطقه خ خاوران .


برچسب‌ها: گچبری, گچبری آرگ, گچبری گلویی, طراحی گچبری, گچکار
+ نوشته شده در  شنبه هفتم بهمن 1391ساعت 13:5  توسط karimi  | 

بازسازی خانه در محله میدان فلسطین

بازسازی واحد مسکونی ، انجام  تغییرات لوله کشی، گچکاری ، نصب کاشی و سرامیک سرویس ها ، آشپزخانه و کف سالن و اتاق خواب ها ، نقاشی و رنگ دیوار و سقف ، کابینت ، درب ها، روشویی و شیرآلات و تعویض کلید های برق .

کار اجرایی  در منطقه خ فلسطین در واحد مسکونی خانم مولوی :

رنگ و سایز  و مدل چیدمان کاشی سرویس حمام  با کاشی درجه یک سایز 25*50 :


رنگ بندی و چیدمان کاشی سرویس توالت :

کاشیکاری آشپزخانه :

سرامیک طرح پارکت در کف سالن و اتاق خواب ها و نصب قرنیز ست شده با کار :

سرویس شیرآلات و نصب روشویی و توالت فرنگی :




برچسب‌ها: بازسازی خانه, بازسازی منزل, بازسازی, دکور آشپزخانه, نقاشی ساختمان
+ نوشته شده در  شنبه دوم دی 1391ساعت 20:56  توسط karimi  | 

بازسازی و تغییرات دکوراسیون داخلی فلامک

تغییر نقشه داخلی ، تخریب ، لوله کشی سرد و گرم ، شوفاژ و راه اندازی پکیج ، فاضلاب و گاز ، جابجایی برق ، رابیتس بندی و گچکاری ، سیمانکاری ، قیرگونی ، نصب سنگ کف سالن و اتاق ها ، نصب کاشی و سرامیک آشپزخانه و سرویس ها ، نصب قرنیز دور ، پنجر های upvc و نقاشی صورت گرفته توسط گروه استادکاران در واحد مسکونی مهندس قدیرزاده در منطقه شهرک غرب خ فلامک شمالی :

عکس شروع کار و عملیات کنده کاری و تخریب برای تغییر نقشه داخلی خانه :

نصب سنگ  کف پوش سالن و اتاق ها :

چابچایی سیستم آشپزخانه : لوله کشی و برق و نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی با چسب کاشی خمیری :

بازسازی آرگ آشپزخانه :





برچسب‌ها: تغییرات, رفع نم, اپن آشپزخانه, بازسازی خانه, بازسازی
+ نوشته شده در  شنبه بیستم آبان 1391ساعت 21:14  توسط karimi  | 

بازسازی دکوراسیون داخلی spina

با سلام : تیم بازسازی دکوراسیون داخلی خانه spina (استادکاران) آماده بازدید و برآورد اقتصادی بازسازی واحد های مسکونی و تجاری شما میباشیم . با تیم کامل بازسازی از تخریب کاری تا نقاشی : استادکاران و کارگرانی با تخصص های تخریب ، لوله کشی ، جوشکاری و رابیتس بندی ، سیمانکاری و بنایی ، قیرگونی و ایزوگام  ، گچکاری و گچبری ، کاشیکاری و سرامیک ، در و پنجره یو پی وی سی ، برق کشی و نور مخفی ، نقاشی و بلکا ، لمینت و پارکت و کابینت کار  :

با گروه spina خود و خانواده شما آرامش خاطر داشته باشین . کار درجه یک با نمونه کارهای مدرن و جدید .


برچسب‌ها: بازسازی, نقاش ساختمان, لوله کش, رفع نم, کاشیکار
+ نوشته شده در  جمعه هفتم مهر 1391ساعت 22:37  توسط karimi  | 

مدل گچبری تجاری مهندس محمودی

مدل گچبری واحد های تجاری و اداری اجرا شده توسط گروه استادکاران در خ شریعتی تهران :

برای تهیه عکس های بیشتر پروژه شریعتی آلبوم گروه استادکاران را سفارش دهید : ارسال آلبوم کامل ابزارها و نمونه کارهای گچبری با 360 مدل عکس کار ، تحویل در سراسر ایران . برای سفارش سی دی با شماره 33874135 -021    هماهنگ نمایید .


برچسب‌ها: آلبوم گچبری, عکس گچبری, نمونه گچبری, ژورنال گچبری, تصاویر گچبری
+ نوشته شده در  جمعه دهم شهریور 1391ساعت 19:8  توسط karimi  | 

مدل گچکاری دور لامپی و گلویی 91-2

مدل گچبری گلویی و دور لامپی اجرا شده در ساختمان آقای محبی در منطقه امیر آباد تهران :


برچسب‌ها: گچبری, گچبری آرک, گچبری گلویی, مدل گچبری
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 23:17  توسط karimi  | 

آرگ شپزخانه کلاسیک مدل 91-1

آرگ گچکاری اجرا شده در منزل آقای لشگری واقع در منطقه شهرک غرب :

برای تهیه و دریافت کاتالوگ کامل مدل های گچبری ساختمان با شماره 09390297244 تماس بگیرید.


برچسب‌ها: گچبری, گچبری آرگ, گچبری گلویی
+ نوشته شده در  دوشنبه یکم خرداد 1391ساعت 23:59  توسط karimi  | 

مدل آرک و گچبری کد 091

مدل آرک و گچبری اجرا شده در منطقه مجیدیه تهران :

ابزار گچبری گلویی :


برچسب‌ها: گچبری, گچبری آرک, گچبری گلویی
+ نوشته شده در  پنجشنبه سی و یکم فروردین 1391ساعت 13:16  توسط karimi  | 

تصاویر گچبری ساختمان مهندس محمدی

تصاویر گچبری اجرا شده ساختمان مهندس محمدی:


برچسب‌ها: گچبری نور مخفی, گچبری گلویی, گچبری, گچکاری, مدل گچبری
+ نوشته شده در  سه شنبه نهم اسفند 1390ساعت 10:12  توسط karimi  | 

مدل گچبری دور لامپی سالن

مدل گچبری دور لامپی سالن ورساج و دندون موشی :

ساختمون مهندس محمدی در بلوار تعاون منطقه شهر زیبا :


برچسب‌ها: گچبری, گچبری دور لامپ, آرگ آشپزخانه, گچکار, گچبر
+ نوشته شده در  یکشنبه هفتم اسفند 1390ساعت 12:18  توسط karimi  | 

مدل گچبری و دور لامپی

مدل گچبری اتاق و دور لامپی سالن :

مدل دور لامپی سالن :

مدل نور مخفی :


برچسب‌ها: مدل گچبری, گچبری, دور لامپی
+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و سوم بهمن 1390ساعت 22:38  توسط karimi  | 

مدل آرک آشپزخانه

مدل آرک آشپزخانه با گچکاری :


برچسب‌ها: گچبری, گچبری دور لامپ, آرک آشپزخانه, گچکار, گچبر
+ نوشته شده در  پنجشنبه سیزدهم بهمن 1390ساعت 21:14  توسط karimi  | 

مدل گچبری نور مخفی

مدل گچبری و رابیتس بندی نور مخفی و گلویی اجرایی در دور سالن پذیرایی و بالای شومینه :

کار اجرایی در منطقه رسالت ، با تشکر از اقای رضایی



برچسب‌ها: گچبری نور مخفی, گچبری گلویی, گچبری, گچکاری, مدل گچبری
+ نوشته شده در  پنجشنبه ششم بهمن 1390ساعت 10:49  توسط karimi  | 

دیوار کاذب با بلوک گچی

اجرای دیوار کاذب با بلوک های گچی پیش ساخته با ابعاد 70*50*8  سانتی متر در قنادی آقاجون در خ خاوران :

با این توضیحات که برای نصب و محکم کاری دیوار گچی نبشی آهنی مخصوص 10 سانتی به سقف و کف مهار شده است و برای نصب بلوک های گچی به هم دیگر از چسب مخصوص یا چسب کاشی استفاده می شود :

قیمت دیوار کاذب گچی بستگس به نوع گچ و کیفیت از قرار هر متر مربع 6000 تا 8000 تومان میباشد و قیمت اجرا بستگی به متراژ کار دارد :

استاد ابراهیم کریمی و کامران کریمی در حال اجرای دیوار گچی :

و در نهایت نصب سرامیک 40*40 سفید بر روی دیوار گچی با چسب کاشی خمیری توسط استاد علی :


برچسب‌ها: دیوار گچی, دیوار کاذب, دیوار کازب گچی, کاشی چسبی, نصب دیوار گچی
+ نوشته شده در  شنبه یکم بهمن 1390ساعت 23:34  توسط karimi  | 

گچبری دور لامپی

گچبری دور لامپی با رابیتس کاری شش ضلعی و گچبری شده به مدل مورد مشاهده در ساختمان دکتر جمالی در منطقه شهرک غرب تهران :


برچسب‌ها: گچبری, گچبری دور لامپ, نور مخفی, گچکار, گچبر
+ نوشته شده در  جمعه سی ام دی 1390ساعت 23:44  توسط karimi  | 

آرک آشپزخانه کنجی

اجرای گچبری آرگ آشپزخانه 3*3 متر با راویز کاری و اجرای ابزار گلویی و فیتیله بر روی آن در منزل دکتر جمالی در منطقه شهرک غرب تهران :


برچسب‌ها: گچبری, گچبری دور لامپ, آرگ آشپزخانه, گچکار, گچبر
+ نوشته شده در  جمعه سی ام دی 1390ساعت 23:41  توسط karimi  | 

گچبری سقف آشپزخانه

گچبری سقف آشپزخانه:


+ نوشته شده در  شنبه بیست و سوم مهر 1390ساعت 18:4  توسط karimi  | 

گچبری سقف آشپزخانه نور مخفی

گچبری سقف آشپزخانه:

+ نوشته شده در  شنبه بیست و سوم مهر 1390ساعت 18:0  توسط karimi  | 

دور لامپی ورساج

دور لامپی ورساج و گلوی ساده در کنج توسط همکارم آقای جعفری در منزل مورد بازسازی قرار گرفته :

کار اجرایی در منطقه دهکده المپیک:

آرک آشپزخانه طرح دندان موشی بزرگ :

+ نوشته شده در  شنبه بیست و سوم مهر 1390ساعت 17:45  توسط karimi  | 

ابزار گچبری در ستون پایه

ابزار گچبری در ستون به مدل مورد مشاهده : یکی از جدیدترین مدل های گچبری برای ستون پایه:

من احمد جعفری و برادرانم استاد مهدی و استاد نعمت در زمینه اجرای گچبری و گچکاری آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز در سطح تهران میباشیم . ما دارای مدرک درجه یک گچبری از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشیم و کارهای اجرایی ما را هم که ملاحظه می فرمایید آماده اجرای هر طرح گچبری هستیم . کار تمیز در اسرع وقت . برای بازدید و اجرای کار شما لطفاً با وقت قبلی هماهنگ نمایید .

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و سوم شهریور 1390ساعت 17:53  توسط karimi  | 

گچبری گلویی با کشوهای آماده

گچبری گلویی با کشوهای آماده و کنج های قاشقی :

+ نوشته شده در  جمعه چهارم شهریور 1390ساعت 12:18  توسط karimi  | 

مطالب قدیمی‌تر